Kāda ir piegādes teritorija?

Tagad piegādājam visā Rīgā, Rīgas apkārtnē, Jūrmalā (līdz Dubultiem), Salaspilī un Ķekavā! Precīzu piegādes teritoriju, lūdzu, skaties kartē.

Kā varu veikt pasūtījumu?

Sazinoties ar mūsu operatoru pa tālr. 8000 LIDO (5436) vai veicot on-line pasūtījumu šajā mājas lapā.

Kāds ir LIDO piegādes darba laiks?

Pasūtījumus pieņemam katru dienu 10:00 – 21:00

Pasūtījumu piegādi veicam atkarībā no piegādes zonas. 1. zonā – līdz 1 h. 2. un 3. zonā – līdz 2 h.

 

Cik jāmaksā par piegādi?

1. zona – piegāde 5 Eur, pasūtījumiem virs 30 Eur bez maksas
2. zona – piegāde pasūtījumiem līdz 30 Eur – 10 Eur, virs 30 Eur – 5 Eur, virs 45 Eur – bez maksas
3. zona – piegāde pasūtījumiem līdz 45 Eur – 15 Eur, virs 45 Eur – 5 Eur

 

Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?

Lai Tu varētu saņemt LIDO piegādi, Tev jānokomplektē pasūtījums vismaz par 10 EUR. Diemžēl LIDO piegāde nav pieejama, ja pasūtījums  mazāks par 10 EUR.

Kā es varu samaksāt par pasūtījumu?

Pasūtījuma apmaksa jāveic pasūtījuma saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar maksājumu karti. Juridiskajiem klientiem piedāvājam noslēgt sadarbības līgumu un  maksāt ar pārskaitījumu un pēcapmaksu. Lai noslēgtu līgumu, sūti e-pastu ar norādi ”Vēlos LIDO piegādi uzņēmumam” uz piegade@lido.lv

Cik ilgā laikā saņemšu savu pasūtījumu?

Pasūtījumu piegādāsim: 1. zonā –  1 h laikā, 2. un 3. zonā – 2 h laikā. Piedāvājam arī iespēju pasūtīt piegādi sev vēlamā laikā, norādot konkrētu piegādes dienu un laiku kalendārā. Lūdzam Tavu sapratni gadījumos, kad piegādes laiku ietekmē sastrēgumi un laika apstākļi.

 

Vai LIDO piegāde var nodrošināt pasūtījumu lielam cilvēku skaitam?

Jā, bet lūdzam iepriekš sazināties ar mūsu operatoru pa tālr. 80005436.

Kā rīkoties, ja vēlos pasūtīt pusdienas darba kolektīvam?

Lieliski! Piedāvājam noslēgt  sadarbības līgumu un maksāt ar pārskaitījumu un pēcapmaksu. Lai saņemtu līgumu, lūdzu, atsūti e-pastu ar norādi ”Vēlos LIDO piegādi uzņēmumam” uz piegade@lido.lv.